środa, 10 września 2014

Rozdział 2

-Loui, pójdziesz ze mną dzisiaj na imprezę?-powiedziałam robią najsłodsze oczy jakie potrafiłam
-Ok, z Tobą zawsze i wszędzie
-Że kurwa co?-Zayn
-Gówno!-ja, haha 1:0 dla mnie
-Pójdzie, Ja się Ciebie nie czepiam ani niczego nie zabraniam, więc się odwal-2:0 dla mnie
-Nie próbuj-Zayn powiedział do Louisa 
Ostro się wkurwiłam, więc żeby popsuć Mojemu bratu humor chwyciłam Louisa za koszulę i pchnęłam na ścianę. Zaczęłam go ostro całować i się do Niego kleić. Louis zaczął mi oddawać pocałunki i Mnie dotykać. Po chwili poczułam mocny uścisk na biodrach, który zaczął Mnie odciągać na co wydałam z Siebie jęk niezadowolenia, to był Zayn.
-Co Ty kurwa odpierdalasz!?
-Nic Jesteś po prostu nadopiekuńczy!
-Nie Jestem! A Ty Louis masz przejebane!-2:1, tak Malik zdobyłeś jeden punkt
-Jeśli coś zrobisz Louisowi to przyjdę do domu z jakimś facetem i będę się z Nim pieprzyć w Twoim łóżku do utraty przytomności!-Ja pierdole, co za pojeb! Niech se pilnuje Swojej dupy!
-Loui, a pójdziesz teraz ze Mną do sklepu żebym Sobie coś seksownego kupiła na dzisiejszą imprezę?-3:1, ha wygrałam, łyso Ci
-Idę-powiedział patrząc na Zayna ze złośliwym uśmieszkiem

~Z perspektywy Zayna~
Co Ona odpierdala!? Ja zajebie Tego gnoja, jak wrócą, a Ją zamknę kurwa w domu. Jak jakiegoś faceta przyprowadzi zrobię Mu taki rozpierdol, że stąd spierdoli z krzykiem, a teraz idę z Harrym do klubu Go-go.

**
~Z perspektywy Harry'ego~
Na reszcie się rozerwę. Dzisiaj jest czwartek co oznacza, że za cztery dni mamy zebranie gangu, które organizujemy co poniedziałek, ale przed zebraniem jeszcze mnie czeka sobotni melanż.

15 minut później
 O kurwa, ale dupy. Blondi po prawej dzisiaj zerżnę. 
-Zayn mocno Jesteś wkurwiony?
-No ba! Zajebie kurwa gnoja
-Kup po piwku ja idę poszukać jakiegoś miejsca-powiedziałem 
-Ok
Dobra idę poszukać miejsca z widokiem na tą blondi. Ja pierdole, ale tu dzisiaj rozpizdziel, jakaś najebana grubaska się na mnie prawie wywaliła. Całe życie mi przez nią przed oczami przeleciało, ciekawie żyję. Maskara, ale ta blondynka się porusza.Czekam na Malika, wypijemy po piwku i będzie moja.

~Z perspektywy Zayna~  
Wkurwiony jestem przeokropnie. Zajebie go, no zajebie, kurwa zaczynam się powtarzać. Może piwko dobrze mi zrobi. Dobra Jestem koło baru, gdzie jest barman czy coś? Idzie, o kurwa ale laska. 
-Dwa piwka mała 
-Juz się robi kociaku
Zapłaciłem, idę poszukać Harry'ego. Widzę Go już kręci z jakąś blondyną. 
-Harry zostaw, do nogi
-Wof, wof-powiedział i zaczął się śmiać
-Tam siadaj, zaraz przyjdę-powiedział wskazując Mi stolik. Na bank Ją zerżnie.

~Perspektywa Harry'ego~
-Mała 10 minut i przyjdę, czekaj na mnie
-Jasne-powiedziała z uśmiechem
Siadam i widzę, że Malik wydoił prawie pół Swojego piwa. Też się streszczę i idę do tej laski. Ona chyba pożałuje, że się ze mną chciała ruchać, ale to już Jej problem.
-Malik uspokój się, bo tak Ci się ręce trzęsą, że zaraz ludzie będą myśleli, że się piwo z sufitu leje
-Ha ha ha. Spokojny to Ja będę, gdy będę wsiadał do auta przy lesie po zakopaniu zwłok Tomlinsona
-Już odpuść. W końcu On nic Jej jeszcze nie zrobił 
-Może i racja, juz sam kurwa nie wiem. Może przesadzam, nie wiem. Może Cher chciała Mnie tylko wkurwić i Louis tak samo. Nie wiem-powiedział Zayn i podparł brodę ręką. Nawet nie zauważyliśmy iedy wypiliśmy piwo.
-Idę do Tej blondi. Ty znajdź Sobie jakąś lalkę, która Ci obciągnie. Dobrze Ci to zrobi-ja
**
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                 2 Komentarze=NEXT

Dwoma gwiazdkami (**) będę oznaczać tekst, który napisałam Moja przyjaciółka.
Proszę o Wasze opinie.

Ask Cher: http://ask.fm/cher_malikxoxo
Ask Harry'ego: http://ask.fm/harry_stylesxox
Jeśli macie do Nich jakieś pytania, to pytać.

2 komentarze: