piątek, 26 września 2014

Rozdział 3 część /

 Rozdział jest cały napisany przez moją przyjaciółkę, ja go tylko przepisałam i dodałam. Ona oczywiście o tym wie, nawet sama mi się zaoferowała, że go napisze, bo ona miała pomysł, a ja nie.

 ~Z perspektywy Harry'ego~
-Idę do Tej blondi. Ty znajdź Sobie jakąś lalkę, która Ci obciągnie. Dobrze Ci to zrobi-ja

~Z perspektywy  Zayna~
Wiedziałam, że On gada na poważnie. Poszedł. O kurwa telefon mu wypadł. Fuck ma hasło. Idę za nim, bo go szlak trafi jak się zorientuje, że nie ma telefonu. Wołam go, ale jest za głośno i nie słyszy. Za późno, zamknął się z tą blondynką w kiblu. Jak to często w klubach bywa w drzwiach jest szpara. Zerknę, bo czemu niby nie? No, tak jak myślałem blondyna próbuje się wyrwać, a Styles bawi się w najlepsze-typowe. Potem dam mu Ten telefon. Idę się pobawić. Trzeba znaleźć jakąś łatwą sukę. Zobaczyłem taką przed sobą. Lala w czerwonej, krótkiej sukience i szpilach. Objąłem w pasie, pocałowałem w szyję i spytałem czy chce się zabawić, nie chciało mi się dzisiaj nikogo ciągnąć na siłę. Ona odwróciła się, spojrzała na mnie i powiedziała, że z tak. Taki skurwiały dzień, ze wydawała się ostrzejsza ode mnie. Przeszliśmy przez tłum i zamknęliśmy się w drugim kiblu. od razu pchnęła mnie na ścianę i zaczęła mnie całować rozpinając mi pasek, a potem guzik i rozporek. Podciągnąłem jej kieckę i zsunął jej skąpe majtki, ona już wtedy zaczynała bawić się moim sztywnym, w tym momencie kutasem. Odwróciła się tyłem do mnie i oparła o ścianę. Wszedłem w nią od tyłu i zaczęła się zabawa.
*25 minut później*
~Z perspektywy Harry'ego~
Co ta suka sobie myślała? Że zamykam się z nią w kiblu żeby się z nią pomiziać?  Przecież wiadomo, że chcę ją przelecieć. Opierała się, ale co tam i tak ją przeleciałem. O kurwa mój telefon! Uuu jakaś laska wychodzi z kibla, muszę wziąć jej numer. O kurwa, a za nią Zayn. No nic, idę do Niego. 
 -Kurwa, zgubiłem telefon
-A tak, wypadł Ci z kieszeni i nie zdążyłem Ci go oddać. Masz
-O cholera, kamień z serca. Idziemy do tego nowego klubu na rogu?-ja
-Ok.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                2 Komentarze=NEXT
Jak będą 2 komentarze dodam 2 część.
Moja przyjaciółka też napisała drugą część, ponieważ nie miałam kompletnie pomysłu, ale ona pisze to na kartce więc ja to przepisuję i poprawiam jakieś błędy. Za to 4 rozdział już ja napiszę
Mój drugi blog: http://harrystyles-fanfiction-goout.blogspot.com/
Do napisania :)

1 komentarz:

  1. Super <3 <3
    mam nadzieję, że szybko pojawi się next
    Zapraszam do mnie
    http://one-story-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń