niedziela, 28 września 2014

Rozdział 3 część //

Cały rozdział trzeci pisze moja przyjaciółka.

*15 minut później* 
~Perspektywa Zayna~ 
Wchodzimy do tego klubu. Całkiem spoko jest. Idę z Harrym do baru, siadamy, kupujemy po piwku i pijemy je gadając o tych dwóch laskach, któreś my zerżnęli. Wszystko było super do czasu, gdy zobaczyłem zdyszaną Cher wychodzącą z kibla i Louisa wychodzącego za nią i poprawiającego włosy, on był jeszcze bardziej zdyszany niż ona. Tylko głupi by się nie domyślił co oni tam robili. No zajebię gnoja, no zajebię.
W sekundzie wpadłem w jakiś amok; szumiało mi w głowie i miałem tylko jedną myśl-stłuc Louisa tak żeby nie umiał wstać. Szedłem w stronę Louisa i odpychałem każdego kto stał mi na drodze. Szarpnąłem Tomlinsona i przyłożyłem mu tak, że się przewrócił. Chciałem się nad nim schylić i go okładać, aż zdechnie skurwysyn, ale wtedy Cher taki mi przyłożyła z liścia, że zrobiłem dwa albo trzy kroki w tył. Otrząsnąłem się trochę. Co ja właściwie robię? Przecież  to mój przyjaciel. Ale przeleciał Cher. Może gdybym tu nie przyszedł to bym się nie dowiedział? Spojrzałem na Louiego, Harry pomagał mu wstać, a z nosa płynął mu potok krwi. Cher patrzała się na mnie morderczym wzrokiem. Co mam zrobić? Przeprosić? Zabić? Przeprosić i zabić? Zabić i przeprosić? Sam nie wiem. Cher podchodzi do Niego, odgarnia mu włosy z twarzy, całuje go namiętnie i patrzy w jego oczy. Złość się we mnie wzbiera i myśli się kłócą. To mój przyjaciel, ale zerżnął moją siostrę, ale ona tego chciała. Może odpuścić? Może nie? 
-Cher o co Ci właściwie chodzi?-ja
-W sensie?
- Najpierw śpisz z Harrym, potem rypiesz się z Lou. Do czego Ty dążysz? Chcesz rozbić gang? 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                             2 Komentarze=NEXT 
Proszę o opinie w komentarzach. Jednak rozdział trzeci będzie miał 3 części. 
Cały rozdział trzeci piszę moja przyjaciółka. 
Do napisania :)

2 komentarze:

  1. Genialny <3 Kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <3 <3

    Zapraszam do mnie http://one-story-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń