sobota, 4 października 2014

Rozdział 3 część ///

Cały rozdział trzeci pisze moja przyjaciółka. 

-Cher o co Ci właściwie chodzi?-ja
-W sensie?
- Najpierw śpisz z Harrym, potem rypiesz się z Lou. Do czego Ty dążysz? Chcesz rozbić gang?
-Nie. Chcę żebyś się uspokoił, jak będę chciała żebyś kogoś zabił to Ci powiem-mówi do mnie powoli i wyraźnie, chce żebym zapamiętał słowo. Harry stoi krok za Lou chyba nie chce się wtrącać . Cher objęła Louisa, a On Ją. Spojrzała mu głęboko w oczy.
-To chyba była jednorazowa zabawa. Lepiej będzie jak zostaniemy przyjaciółmi.
-Może racja-odpowiedział Tomlinson i puścił Jej biodra. Cher pocałował go w policzek i się odsunęła. Ulżyło mi.
~Perspektywa Cher~
Lou to fajny facet, ale nie w moim stylu. Chciałam się trochę pobawić, ale Zayn posunął się za daleko. Mogłabym Go ogarnąć, bo nie będę mu ulegać. Tym razem nie było warto. Poza tym nie chciałam złamać serca Louisowi, bo go lubię , a On chyba wziął to na poważnie. Już tak mam jak kogoś polubię to nie pozwolę Go zranić.
~Perspektywa Harry'ego~
Masakra. Zayn chciał zabić Louisa. Cher w ogóle Go nie wzięła na poważnie. Widać było, że coś w Nim pękło.
-Może skończymy tą nieudaną imprezę? Co?-ja
-Ok-powiedziała reszta równocześnie, na co się roześmialiśmy
~Perspektywa Louisa~
Ale masakra. Na początku nic do Niej nie czułem. Potem nagle wyskoczyła z tą imprezą i zaczęła mnie bajerować, aż doszło do Tego, że się zabujałem. Wziąłem to na poważnie. Z  Jej strony tez tak to wyglądało, ale może Miała rację.
*Piątek rano*
O kurwa, ale mnie łeb napierdala. Jutro melanż. Jadę do Zayna, bo to u Niego ma być.
~Perspektywa Nialla~
Coś niespotykanego. Przyjeżdżam  do Malika, a tam wszyscy w zgodzie jedzą se paluszki. Tylko Liama jeszcze nie ma. Zaraz. Oni jedzą beze mnie? Lecę do Nich i nic im nie zostawię. Dup zajebałem im wszystkie nie wiem czy wiać czy im je oddać.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                             3 Komentarze=NEXT 
Proszę o opinie w komentarzach. Czwarty rozdział ja napiszę :) Przepraszam, że nie dodałam wcześniej, ale nie miałam czasu. 
Cały rozdział trzeci piszę moja przyjaciółka. 
Do napisania :)

4 komentarze:

  1. <3333333
    Pisz szybko następnego

    Zapraszam do siebie http://one-story-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 <3 <3 Szybko next

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny rozdział ;)
    Weny życzę i czekam na nn ;)

    Zapraszam na: http://thetwilightsaga-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń